donderdag 15 november 2012

Driehoek-in-een-vierkant granny


Na de logjes over de driehoek-in-een-vierkant square (hier en hier) kreeg ik een aantal verzoeken om uitleg. Het ziet er eigenlijk ingewikkelder uit dan het in werkelijkheid is. Met een beetje ervaring in het haken van granny squares is het goed te doen. Ik schreef een tutorial die je kunt downloaden. Lukt dat niet, laat het me per mail weten en ik zal een pdf-je terugmailen!
Hieronder volgt ook het haakdiagram.

After writing about the triangle-in-a-square granny (here and here), I received some requests to explain how to do this. It may look complicated, but it is in fact fairly simple. You just need some experience in crocheting granny squares. I made a tutorial that you can download. If that doesn't work, please send me an email and I will send you the pdf in return.
Below there is also the crochet-diagram.




16 opmerkingen:

  1. please seen me the pdf, marthaj.lunsford@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The squares are lovely and have endless possibility of joining to make different designs... Plz mail me the PDF in English... Thank you in advance.
    My email -- elizabeth.chowfin@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Please send me the PDF in english dawn.duncan@comcast.net

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I don't have a scribd account, can you send me the pdf as well? breeze80 at gmail dot com thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi I also dont have a scribd account, can you please email me the pattern in english? k_lvogel@hotmail.com thanks so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I would love to have the pdf in English. Katekeadle99@gmail.ckm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm familiar with making granny squares but consider myself a beginner because it's been so long since I've attempted to crochet anything. Your squares have renewed my interest! Would it be possible to receive this pattern in English via e-mail? mmcamden@gmail.com Thank you so much!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Please send instruction in English to mckenzie6953@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i would also love this pdf in english. carlieas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello! I would love a copy of the pattern in English. I apologize if I sent this twice, I think I may have.
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I would live this pattern in English! Beautiful! Tessaharris @ rocketmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I would also love to have a pdf of this pattern in English, please. Thank you so much! Samasorous@Yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo
    Wat een leuke granny's zijn dit :)
    kwam de foto's net tegen op pinterest. Is het mogelijk om het patroon gemaild te krijgen?
    adres is
    pieriett@hotmail.com

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Can I please have the PDF? jaimepizz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Could I also have a copy of the PDF in English? My email address is heidie.gay@gmail.com. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello!
    I am in love with this pattern! Anyway I could have a PDF sent to me in English?? Thank you so much.
    Julie
    Peschi80@gmail

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...