woensdag 27 november 2013

Nieuwe agenda

 

Een typische eind-november-actie is de aanschaf van een nieuwe agenda. Ondanks de mogelijkheid om de mobiele telefoon daarvoor te gebruiken, blijft bij mij persoonlijk de behoefte aan een papieren exemplaar bestaan.
Ik bewaar alle agenda's (die uit mijn middelbare-schooltijd heb ik ook nog) en soms fungeren die bijna als een soort dagboek. Kaartjes van musea, films of reisjes blijven erin bewaard en ook snel gekrabbelde creatieve ideeën of kleurnummers van wol.
Onmisbaar dus in mijn ogen, zo'n "ouderwets" papieren exemplaar.
Op het worldwideweb deed ik vast wat voorwerk want er is natuurlijk een enorme keuze, van klein tot groot en van eenvoudig tot thematisch. In de zin van het thema spreekt de nibud-agenda me wel aan: grip op tijd, geld en geluk. Zou het echt zo simpel zijn?

 
Enfin, het werd gewoon de HEMA-agenda. Prettig prijsje, leuk en praktisch, met een ringbandje en voldoende schrijfruimte. En verder ook nog een aantal zakjes van karton en plastic om allerlei losse papiertjes in te kunnen stoppen. Zonodig kan de opbergruimte uitgebreid worden met kartonnen fotohoekjes of sticky pockets, ook verkrijgbaar bij de HEMA.
Ik ben benieuwd hoe de agenda er aan het eind van 2014 uit zal zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...