vrijdag 7 december 2012

Leftovers


Na het haken van het lichtkleed bleef er een halve klos wit textielgaren over. Voor een experimentje (het maken van pompoms van divers materiaal) gebruikte ik ook textielgaren. Het pakte niet goed uit en uiteindelijk leverde dat een paar handen vol stukjes textielgaren van zo'n 10 cm lang op. Ik kan zoiets nooit meteen weggooien, je weet immers niet wanneer het nog eens van pas komt. En hoewel ik inmiddels een la vol van dit soort restantjes heb zag ik voor de stukjes textielgaren ineens een aardige mogelijkheid. Ik knoopte ze om een metalen ring met een doorsnede van 30 cm en het resultaat is een ijle krans, die goed past bij de sneeuwbuien en waarschijnlijk aan onze donkerblauwe voordeur opgehangen zal worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...