vrijdag 17 januari 2014

Restjes katoen


De mand met kleurige restjes katoen bleef naar me roepen! Echt, het was duidelijk te horen, boven het geluid van de snorrende naaimachine uit. En na een kleine week haakpauze kon ik geen weerstand meer bieden.


Ik probeer om steeds maar een paar bloemetjes achter elkaar te haken, om verdere overbelasting te voorkomen en hou me voor dat het geen haast heeft. Ik haak het primula patroontje uit het boek Arne & Carlos breien de bloemetjes buiten, maar paste het een beetje aan. In plaats van de dubbele stokjes voor de eerst twee rondes haakte ik gewoon stokjes.


Daarnaast wissel ik in een bloem niet van kleur, want dat levert een enorme winst op bij het afwerken van de draadeindjes. Ik ben erg benieuwd hoe ver ik kom met m'n voorraad en wil er eventueel alleen voor de rand wat katoen bijkopen.

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit Anco!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Dat kan volgens mij een fantastische zomerdeken worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Decke sieht ja jetzt schon super aus.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch een enorm bezige scheppende bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, ik ben heel benieuwd hoe het er verder uit gaat zien. Veel plezier met je haakwerk:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...