maandag 15 april 2013

Een setje


Voor de kussenhoes in tunisch haakwerk kocht ik katoen in 10 verschillende kleuren. Bij nader inzien besloot ik een van de kleuren niet te gebruiken, en zo startte ik met 9 x 50 gram katoen. Toen de hoes af was, bleek er bijna 200 gram over te zijn. Ik wilde nog wel even doorgaan met deze techniek en haalde van elke kleur nog een bolletje bij. Dat leverde dus een tweede kussenhoes op. Nu ligt er dus een kleurig setje kussens van 45 bij 45 cm op de bank!
 

Na enig gepruts met het inzetten van een rits heb ik dat opgegeven en de kussenhoezen uiteindelijk gewoon dichtgenaaid, of eigenlijk dichtgehaakt. Mocht het nodig zijn om ze in de was te doen, dan haal ik een van de zijdes eerst wel even los --- .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...