maandag 25 juni 2012

Work in progress



Enige tijd geleden kocht ik een voorraadje bollen wol, met de bedoeling om daarvan deze deken te haken. Toen ik klaar was met de vierkanten begon ik ernstig te twijfelen. Ik was niet helemaal tevreden over de keuzes de ik gemaakt had: ik had teveel verschillende kleuren gebruikt, waardoor het een wel erg onrustig en kakelbont geheel werd.
Uithuilen Uithalen en opnieuw beginnen dus.
Met een deel van de wol heb ik daarna deze granny squares gehaakt en het bleek juist voldoende om er een babydekentje van ongeveer 60 bij 90 cm van te maken. Het haakwerk is klaar, de vierkantjes zitten inmiddels aan elkaar. Nog te doen: 8x12x6 draadjes afhechten en een rand er omheen. Die rand kiezen en haken is nog een leuk werkje, het afhechten niet echt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...